Geregistreerd: 4 jaren, 6 maanden geleden
Ben een enorme liefhebber van pop/rock en orgelmuziek. Luister met een DcS Bàrtok en Mark-Levinson 525H eindversterker, en Millon Matador luidsprekers. Heerlijk setje!
Gestarte berichten: 0
Gegeven reacties: 4
Forumrol: Deelnemer
Alpha Audio - Haarlem - Netherlands